tiistai 4. joulukuuta 2012

Tyttö on kai päästänsä sekaisin.....

Nimittäin oon viime aikoina miettinyt, että ois kiva tehdä jotain.... 
jotain, mitä en ole ennen tehnyt (uskaltanut tehdä) 
Pikkuhiljaa alkaa pännimään,
että oon aina pelännyt liikaa.
Mä oon pelännyt elää.
Mut nyt siihen on tultava loppu.

Oon miettinyt, jospa sitä kohtais pelkonsa,
ja menis vaikka jonnekin ...
no, jonnekin jossa kohdataan esim. korkeanpaikankammo.
Vois oikeasti repäistä ja tehdä jotain sellaista,
että ois kauhusta kankeana. :D

....oon jotenkin kummasti yhtäkkiä alkanut pitää itsestäni,
ja tajunnut, että oon rajoittanut itseäni liikaa.
Oon pitänyt itseni kuplan sisällä,
laatikossa piilossa kaikelta.
Mä ansaitsen parempaa.

Saa nähdä, mitä sitä tulee keksittyä :--)

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti